Wybierz swój język

Zakładanie spotkania w Cisco Webex Meetings

Zakładanie spotkania w Cisco Webex jest bardzo proste i może odbywać się przez przeglądarkę internetową, bądź też przez aplikację. Poniżej opisane zostały oba te sposoby. Rozdział ten dotyczy zakładania przestrzeni spotkań, które od razu są dostępne.

Planowanie spotkań w bardziej odległych terminach zostało opisane w innym rozdziale.


Zakładanie spotkania z użyciem przeglądarki internetowej

Aby utworzyć spotkanie używając przeglądarki internetowej, należy w pierwszej kolejności zalogować do Panelu Użytkownika platformy Cisco Webex. W tym celu w przeglądarce należy wpisać adres strony organizacyjnej Cisco Webex, gdzie klikamy na ikonę Zaloguj się. Dla naszej organizacji jest to https://networkers.webex.com. Pokaże nam się ekran logowania, gdzie wpisujemy najpierw adres e-mail konta zarejestrowanego w systemie, a następnie hasło.

Po zalogowaniu otworzy nam się okno Panelu Użytkownika, otwarte już na zakładce Spotkania.

Aby założyć nowe spotkanie należy kliknąć przycisk Rozpocznij.


Zakładanie spotkania z użyciem aplikacji Cisco Webex

Zakładanie spotkania w aplikacji Cisco Webex odbywa się bardzo podobnie. Z głównego okna należy wybrać zakładkę Spotkania, po czym należy kliknąć na przycisk z ikoną Kamery i podpisem Uruchom spotkanie w aplikacji Webex.

Natychmiast po założeniu spotkania zostaniemy przekierowani do nowego okna, gdzie będziemy mogli dołączyć do naszego spotkania jako gospodarze. Instrukcja dołączania do spotkania została zawarta w następnym rozdziale.


Zainteresowanych platformą Cisco Webex Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Korzystamy z niej od lat!