Masz dość systemów automatycznej zapowiedzi i obsługi przez konsultantów, którym ciągle od samego początku musisz wszystko tłumaczyć?
Jeżeli TAK, to nasza oferta jest dla Ciebie. Dostaniesz bezpośredni kontakt do obsługujących Cię inżynierów.
W RAMACH UMOWY REALIZUJEMY OBSŁUGĘ BIEŻĄCĄ SYSTEMÓW IT, AWARII I NAGŁYCH ZDARZEŃ.
Wybierz wariant współpracy:
- my zajmujemy się całkowitą obsługą IT,
- my zajmujemy się rdzeniem systemu IT i doraźną pomocą dla jego użytkowników,
- my zajmujemy się rdzeniem systemu IT, a lokalny dział IT lub helpdesk obsługuje użytkowników i aplikacje specyficzne dla swojej branży,
- obsługujemy system IT w kooperacji z lokalnym działem IT.
Jak chcesz się rozliczać?
- stała obsługa w ramach comiesięcznego abonamentu,
- obsługa do czasu wykorzystania wykupionej ilości godzin,
- obsługa z rozliczeniem co kwartał lub pół roku za wykorzystaną ilość godzin.
Z jaką dokładnością mamy prowadzić raporty?
- z dokładnością do godziny,
- z dokładnością do 10 minut.
Pomimo tego, iż zwykle udaje nam się podjąć reakcję od razu lub do godziny czasu, to domyślnie zobowiązujemy się do reakcji w czasie do 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Jeżeli potrzebujesz twardo zawrzeć w umowie szybszy czas reakcji (np. do 12h, 8h, 4h lub do 2h), to jest to możliwe ale ma wpływ na końcową cenę usługi.
Standardowo obsługujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00. Jeżeli potrzebujesz obsługi po godzinie 16:00, nocą lub w soboty, niedziele i święta, to zaznacz to, podając wymagane przedziały czasowe. Obsługa w niestandardowych przedziałach czasu jest dodatkowo płatna.
Wyślij nam te wszystkie informacje drogą mailową na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., a skontaktujemy się z Tobą.
Zapraszamy do kontaktu drogą mailową This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub telefonicznie +48 797 004 932.